dissabte, 19 de març del 2011

Una mica d'informació sobre anuncis publicitaris



FITXA TÈCNICA:
Agència: Bartle Bogle Hegarty New York, USA.
Productora: 1st Avenue Machine.
Música: Extensions.
Títol: Plastic Sunshine

COMENTARI:
Original forma de fer-se publicitat una de les empreses més importants d'Internet. Els aspectes més clàssics portats al món més modern, així ha volgut mostrar l'agència nord-americana com funciona el nou navegador Google Chrome. Amb un estil d'anys 50 i, alhora, amb tota la modernitat de Google.
___________________________________________________________________________



FITXA TÈCNICA:
Agència: McCann Erickson.
Anunciant: Ministeri d'Indústria, Turisme i Comerç.
Productora: The Lift.
Data: Març de 2010.
COMENTARI:
Fora dels tòpics del sol i el flamenc (encara que també estan presents) neix la nova campanya del Ministeri d'Indústria, Turisme i Comerç per promocionar el nostre país. Protagonitzat per diferents turistes, mostra el que cadascun pot trobar a Espanya: naturalesa en el camí de Santiago, muntanyisme, platja, festa, art…
__________________________________________________________________________



FITXA TÈCNICA:
Anunciant: L'ONG anglesa "The Sussex Safer Roads Partnership" (Associació de Rutes Més Segures de Sussex).
Director: Daniel Coix.

COMENTARI:Amb l'objectiu de conscienciar sobre la importància de l'ús del cinturó de seguretat s'ha creat aquest espot que està triomfant en Internet (ja ho han gaudit més de quatre milions i mig de persones). Fins i tot, ha aconseguit que diverses cadenes de televisió d'Estats Units, Canadà, França i Brasil hagin sol·licitat autorització per emetre-ho. És clar que es pot conscienciar sobre l'ús del cinturó de seguretat sense imatges dramàtiques.
__________________________________________________________________________

FITXA TÈCNICA:
Agència: Kempertrautmann, Hamburg (Alemanya).
Productora: Markenfilm, Hamburg (Alemanya).
Animació i efectes especials: Digital Domain.
Música: Audioforce.
COMENTARI:
Fantàstic espot per l'Audi A4 2.0 *TDI, premiat pels seus efectes visuals en els Visual Effects Society Awards 2010. Utilitzant el concepte del cub de Rubik gegant, les peces que componen l'automòbil van encaixant cada cilindre, vàlvules…fins a formar el model real. Tant de bo es fessin així els cotxes, doncs estaria prop de convertir-se en una obra d'art.

___________________________________________________________________________



FITXA TÈCNICA:Agència: Grey (Espanya).
Anunciant: Orangina Schweppes Espanya.
Marca: La Casera
.
Realitzador: Javier Fesser.
Estudi de Post-producció: Molinare.
Música: Rafa Arnau.
Estudi de So: Filmigranas.
Agència de Mitjans: Sorra.

COMENTARI:
La Casera torna als seus orígens amb una campanya en to humorístic, en aquesta ocasió reprenent un clàssic del còmic espanyol: La 13 Rue del Percebe, del fantàstic Francisco Ibáñez. Dirigida pel director de cinema Javier Fésser (”Mortadelo i Filemó”, “El miracle de *Petinto”, “Camí”) és una fantàstica aplicació del tradicional còmic a un espot. El primer comercial, en to de tràiler cinematogràfic, explica com instal·len un rètol de la Casera en la teulada de l'edifici i presenta el nou claim “Invent La Casera”. Posteriorment, i fins a finals de l'estiu, aniran apareixent espots de 10 segons amb històries que ocorren en cadascun dels pisos relacionades amb aquesta beguda.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada